2009-07-25
13:19:37

1½ dag kvar

Avskeds-/födelsedagsfesten blev lyckad igår ändå, ovädret drog över och det blev mycket trevligt :)
Ett stort tack till alla som kom, och förlåt till er som inte fick någon inbjudan (Erica)..

Snart dags

Jag kom på något i natt när alla gäster hade åkt hem. Hur sjukt kort tid det är kvar.. Det var verkligen som att säga farväl för ett långt tag igår, trots att jag förhoppningsvis får lite permission och kan träffa alla igen.

Nu ska jag vara lika duktig som Haidi (hon tränar typ varje dag..) och sticka ut och springa.. Behöver använda mina nya löparskor lite innan jag rycker in, annars blir det jobbigt med skoskav och annat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Okej =)



Är det för sent att skicka in bild nu? Och vad heter Linas blogg? ^^

2009-07-25 @ 17:32:41
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Khalid

Kanske vi inte kommer se varandra online mer.. men vill bara säga hoppas du får det bra i lumpen.. Du kommer bli saknad.. Vet inte hur jag ska säga men tusen tack för all din hjälp. Det låter töntigt men jag menar det..



Ha det JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEBRA!

2009-07-25 @ 21:24:51
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0