2009-02-14
18:38:30

Skidsemester

Sista kvällen hemma innan vi åker tidigt imorgon bitti. Det kommer bli riktigt härligt!

Vet dock inte hur mycket jag kommer kunna blogga där uppe, men ska ta med min dator och leta efter ett trådlöst nätverk så att jag kan hålla bloggen någorlunda aktiv under veckan.

Fick en kommentar från blogg.se om att de bevakar mitt inlägg om tips till nya funktioner/förbättringar av tjänsten. Så skriv nu ner era tankar, så att de kommer fram till blogg.se och blir åtgärdade! Länk till inlägget

Ha det bra allihopa, och missa inte Melodifestivalen ikväll! (kommer nog ett kort inlägg om det senare)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fick svar av dig och du skrev och frågade vad jag menade Tänkte se om jag kan förklara lite bättre :) , som menyn blir förlängd ända upp vid headern , som t.e.x på lisas blogg , lisachen.blogg.se , där har hon en sån menyn där det sår håll koll på mig , om mig mm , och då är den ända upp till headern :) ,



Mvh/ Emma :)

2009-02-14 @ 18:53:35
URL: http://memaa.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Kul ide till förbättringar, jag håller framförallt med om första punkten! Begränsad tillgänglighet till bloggen om man slutar uppdatera!

2009-02-14 @ 20:25:25
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: ELLEN [alatariiel]

SVAR: Japps, nu är jag hemma och svarar :)

2009-02-15 @ 01:14:32
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0