2009-02-08
18:18:20

Seger med uddamålet

Fy F*N vad skönt! Seger i seriefinalen, och en stor chans att ta hem segern i tabellen och därmed kvalificera oss för division 3 nästa säsong :)

Jag klarar nog knappt av att göra en recension av matchen, så spännande var det. Det är verkligen helt omöjligt att stå vid sidan av planen och inte kunna påverka resultatet för fem öre..

Den här gången gick det bra, och precis som i föregående match blev vinstmarginalen endast 1 mål. Men vad gör man inte för spänningen? Vårt avgörande mål kom idag 20 sekunder innan slutsignalen.




Kolla in www.hkhok.se/test och kom med feedback! Det är viktigt för oss som jobbar med sidan att den är anpassad för er läsare. Skriv feedbacken i en kommentar här på bloggen, eller i ett mail till [email protected]. Tack!

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Man får gratulera (till segern, inte till de extraminuterna i ditt liv;-)). Jag tycker hemsidan ser jättebra ut, stilren och lätt-navigerad!

2009-02-08 @ 20:26:58
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: k

det var inte jag som hade gjort designen. den hade en kille vid namn sebastian gjort, uppgav han sig för att ha gjort iaf. jag har gjort allt för att ställa till rätta problemen detta har skapat.



men jag tycker jenny är orättvis som inte låter mig förklara och svarar varken på mail eller kommentarer.



hoppas du förstår hur jag känner..

varför jag skriver detta? jo, för jag såg att du hade kommenterat på "entjejistorstan"s blogg. och eftersom jenny inte låter mig förklara vill jag förklara för alla som lyssnar. & så känner jag mig så dum!



lita inte på folk från internet. puss

2009-02-09 @ 19:11:50
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: | Malin |

sv: ja, visst blev det :)



Okej, jag byter till vitt. japp, det är medvetet att menyn inte syns på alla sidor, fast det ska fixas :P

2009-02-09 @ 19:34:33
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Herr E

Segrar som dessa är ju allra skönast. Jag menar i jämna matcher där man avgör relativt sent. Sköööönt.

2009-02-09 @ 23:26:54
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0