2009-02-15
06:08:22

Nu sticker jag!

Klockan är 06:00 och det är dags för mig att åka på skidsemester. Får se hur uppdateringen blir från Idre, med tanke på att jag inte har tillgång till något mobilt bredband.

Missade Melodifestivalen igår, var det något att se? Jag var på fest istället, med lite folk som ska med till Mallorca om 43 dagar :) Det var riktigt kul! Tack!

Ingen sömn i natt, det var inte lönt, eftersom vi skulle åka så här tidigt..



Nu har jag lanserat www.hkhok.se, så följ instruktionerna på sidan och kom med kritik! Missa inte heller det senaste matchreferatet där jag är omnämnd [länk].



Edit: Kunde inte kolla min Bloglovin' under dagen i förrgår, på grund av att jag hade fullt upp. När jag kollade in igår hade jag 70 olästa inlägg, på en (!) dag. Så alla ni som bloggar, skriv inte för mycket, för då kommer jag ha flera hundra olästa inlägg efter veckan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp söker allt som gå att söka typ ^^ ne de e genom nätet o kontakter (:

2009-02-15 @ 15:11:52
Postat av: Caroline

Ibland känner jag också så, när man inte loggat in på en dag och man har över 100inlägg. Ger upp efter ca 40. :)

2009-02-15 @ 17:05:54
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Jag ska tänka vidare och se om jag kommer på något ;)



Melodifestivalen visades inte på min tv heller, men jag tvivlar på att det var något att se. Hela konceptet är ju botten. SVT gör allt för att få in pengar och när det väl är dags för den internationella grejen så hänger det bara på vilket land som har flest grannländer..

2009-02-15 @ 20:47:24
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra blogg besök gärna min blogg!!

2009-02-16 @ 19:51:32
URL: http://jjimmy.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller på med en ny bloggdesign, och har ett hyfsat stort problem. Den ser jättekonstigt ut i Internet Explorer, jag själv har Firefox men när jag kollar på andra som har Internet så ser den inte alls ut som den ska göra. Varför blir de så? :)

2009-02-21 @ 01:10:24
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0