2009-02-22
22:54:04

I'm back on track!

Äntligen känns det som att man är hyfsat ikapp med allting gällande bloggar, bilddagboken och annat.. Inte för att det är något måste, men det känns ändå bra att ha lite koll på vad som hänt..

Har upptäckt att det kommit lite nya uppdateringar på blogg.se, bland annat en sorteringsfunktion för kommentarer i arkivet, vilket fungerar alldeles utmärkt. När det gäller uppdateringar fick jag under min frånvaro ytterligare ett tips till min lista.. Det kom från Melody och du kan läsa listan som den ser ut här: länk



Nu har det varit mycket text från min sida idag, så jag avslutar med den bilden jag gillar mest från min vecka i Idre, en ögonblicksbild på min lillasyster, en bild man bara får en chans att ta, och när man lyckas blir det helt perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Alexander Vx2

Vilken härlig bild. :) Själv åker jag till Trysil några dagar senare i vår, ska bli kul.

2009-02-22 @ 23:44:59
URL: http://www.vxii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0