2009-02-01
11:53:54

Godmorgon

Hade en väldigt trevlig kväll igår, med bra musik och trevligt sällskap :) Åkte från festen vid 2, så var inte hemma förrän strax efter 3. Därför borde ni bli förvånade att jag skriver så här tidigt på dagen. Jag är absolut ingen morgonmänniska!

Det finns ju självklart en anledning att jag plågat mig att gå upp.. Jag ska ju spela match senare, mot Sölvesborg borta. Det innebär 1 h och 45 minuter (enkel resa) i bil, och jag ska köra... SEGT!

Nu sitter jag och fixar lite av de frågor som har kommit in till min mail, som jag i fortsättningen kommer använda som någon form av rangordning i blogghjälpandet ;).

Så, vill ni komma i kontakt med mig gällande blogghjälp/tips&trix, skicka ett mail.

Kommentarer
Postat av: baileyz

Har du ingen bild på dej :O) Nyfiken på hur du ser ut, du har så blandade intressen =)

2009-02-01 @ 12:41:06
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: baileyz

hehe nästan rätt då :O) okej.. då vet jag. kul att du e så mångsidig =) lycka till som sagt..

2009-02-01 @ 12:53:11
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: Heyli

fattade inte riktigt vad jag skulle maila, så tänkte att nu jävlar tar jag tag i detta och sitter tills det funkar! la in min första stilmall som enligt mig verkligen borde ha funkat, och visst gjorde den de, bara man flyttade diven i kodmallen.. så här har vi suttit ganska så mycket i onödan och funderat, men tack så mycket ändå för all hjälp! det du sa lär ju också ha fungerat bara diven satt på rätt ställe :p

2009-02-01 @ 13:45:48
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0