2009-02-24
21:01:42

Facebook-mail

Startade en ny kategori i och med förra inlägget, helt enkelt en kategori med vanliga tips :) Den fick det chockerande namnet "Tips", och kommer innehålla tips om andra saker än webbdesign och Photoshop..
Precis som tidigare behöver jag er läsares funderingar, för att kunna göra sidan levande med bra tips på problem/funderingar som ni har :)
Så tveka inte att kommentera och fråga!




Här är något som jag, precis som många andra, har irriterat mig på. För er som är irriterade på all mail som överflödar inkorgen tänkte jag skriva lite tips på hur du minskar den.


Del 1

1. Gå in på Facebook och logga in.
2. Håll musen över "Inställningar" i topp-menyn, och klicka sedan på "Kontoinställningar".
3. När sidan laddat klickar du på "Händelser" i den nya menyn som dykt upp.

4. Här kan du nu ställa in vid vilka tillfällen du vill ha mail från Facebook.



Blogg.se krånglar, så publicerar den här delen, så kommer del 2 med hur du kan justera mailen på hotmail senare :)

Kommentarer
Postat av: Lona

jag skyddar inte någon, och jag bryr mig inte hur någon gör. jag tycker man ska sköta sig själv. blanda inte in mig i det!

2009-02-24 @ 21:10:53
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Alexander Vx2

Svar på din kommentar på min blogg: Okej, nej hemmagjort är ju nästan alltid bäst. :) Haha, ja, tänk vad lite norska kan lätta upp stämningen.

2009-02-25 @ 00:09:07
URL: http://www.vxii.se
Postat av: Malin | Just nu, designutlottning |

Hehe, nej jag är redan less på mina smileys. Dom skulle gärna fått vare småa och grå istället för stora och gula :P

2009-02-26 @ 16:04:09
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0