2009-02-22
14:26:18

Back in business

Efter en hel vecka, helt avskuren från omgivningen tack vare den bristande möjligheten till internetkontakt, kom jag precis hem från en mycket trevlig skidresa. Tyvärr hade vi inte vädret med oss, men jag lyckades å andra sidan med att få göra det enda jag egentligen velat de senaste åren vi varit i Idre: åka Chocken!

Nordens brantaste backe (?) var väldigt rolig att åka, dock inte speciellt svår. Den gav en liten adrenalinkick, vilket gjorde att det kändes bättre att åka den än en vanlig svart backe. Nordens näst brantaste, Väggen i Lindvallen, har jag inte åkt, men så länge man har åkt någonting värre så klarar jag mig utan att ha åkt den, oavsett om den är utmarkerad som dubbel-svart.




Som ni ser har jag en del att gå igenom... Kommer ett inlägg lite senare :)

Kommentarer
Postat av: maaalin

hehe, ja du har det du gör nu =)

2009-02-22 @ 18:46:02
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Alexander Vx2

Welcome back to cyberspace. ;)

2009-02-22 @ 18:47:33
URL: http://www.vxii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0