2009-02-22
23:19:24

Anonym kommentar?

Fick precis en kommentar från Fanny (tyvärr inga kontaktuppgifter) angående en drop down-meny som t.ex. Malin har..

Det är ganska omfattande kod för att fixa en sådan meny, och kräver en hel del kunskaper inom HTML innan man ger sig på det. Speciellt krävs det kunskaper om man väljer att redigera sidan i blogg.se's eget kodverktyg.

Jag har också fått lite andra tips på vad ni vill läsa om här i bloggen, vilket jag gärna ger till er. Dessa inlägg kommer jag troligtvis skriva någon gång i veckan!

Återigen, var snälla och skriv med namn och kontaktinformation när ni kommenterar, då kan jag betydligt lättare kontakta er och dessutom ge er en länk när jag väl skriver inlägget. Det ger fördelar till både dig och mig :)

Nu ska jag lämna datorn, så att man har en liten chans att orka en skoldag imorgon.. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fanny

hehe hoppsan, min bloggadress är www.faannys.webblogg.se

Taack :D

2009-02-23 @ 23:38:27
Postat av: Fanny

Jo, jag tror jag klarar av ett sånt skript, jag kan det mesta inom det.

Och detär konstigt för ibland försvinner namnet och sånt när jag skriver :P

2009-02-23 @ 23:40:27
URL: http://faannys.webblogg.se/
Postat av: Moira

Varför gör du inte bloggdesigns , buhu ? :(

2009-03-01 @ 11:53:25
URL: http://morrismorris.blogg.se/
Postat av: E L L A

Hej!

Trevlig blogg! =)

Ja, jag undrar också över den där dropdownkoden Malin har, är det något du kan hjälpa mig med? Har jagat runt på nätet i flera månader för att hitta en kod som skapar den sortens dropdown, men det enda jag lyckats hitta har krävt någon form av animation skapad i Flash eller liknande. Skulle verkligen uppskatta om du kunde hjälpa mig, ja om du vet vill säga =)

Iallafall, tack på förhand & ha en bra dag!

2009-03-24 @ 08:03:47
URL: http://ellasliv.blogg.segg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0